Wednesday, January 27, 2010

i am 26 years old

hari ni dah 28 jan 2010...sekejap jer aku rasa masa berlalu. umur pun dah 26 tahun tapi aku rasa aku xder pencapaian yang boleh dibanggakan dan menjamin masa depan..aper ek yang aku nak buat...rutin harian aku setiap hari sama jer..bosan gak..bukan gak la..memang bosan tahap aku nak nangis pun ader.. lagi la emosi aku sekarang asyik tak menentu..mengapa dan kenapa..
mungkin faktor usia kot..emmm..adakah mereka yang seusia aku pun mengahadinya..atau aku saje yang rasa..????????aaaggghhhhhhh... takutnya....

terlalu banyak benda yang aku nak buat tp x terbuat lagi...macam maner ni..tlg..tlg...saper lah yang sudi tlg aku ni...huhuhu...

kadanag2 aku rasa kawan macam ramai..tapi yang betul2 kawan entah ader atau tidak..aku pun tak tau.. yerlah mungkin aku jer yang ingat kat diorang and anggap diorang kawan aku..tapi hakikatnya..siapalah aku ni...

aku benci biler diorang pura2 tersenyum bila aku senyum
pura2 ketawa biler aku ketawa..
entahlah
mungkin aku yang terlalu memikirkan benda2 ni..mengapa...
mungkin inilah takdir hidup aku yang telah tersurat dan ditentukanNYA..
ilmu agama aku pun tak berapa baik...aku perlu banyak membaca dan bertanya...
semoga aku ader kekuatan....

No comments: